God Morgon, i mitt Badrum!

God morgon gott folk, att jag är uppe så här tidigt på min lediga dag är inget vanligt.
Men jag älskar att slå upp dörren till mitt badrum.
Detta är en liten detalj, YSL produkter serverade på ett kakfat är ganska lyxigt.
Det är en känsla, och en fantastisk sådan oxo. Och det finns en hel del produkter på detta fat som jag
skulle vilja tipsa er om. Bland annat "Touche eclat" - Foundation. En lätt täckande Foundation som är HELT puder fri. Innehåller ljusreflekterande pigment för att ge din hud en fantastisk lyster. Och listan går ON and ON! Men jag hinner inte skriva så mycket mer just nu, har tid och passa. Ska nämligen käka en ordentlig frukost med min fina tjej Sabine. Vi har ett och annat att fixa inför vår resa till Afrika i år.
Tänka er att vi ska iväg och jobba med Lejon... Waaaoooow :)))
Ne, nu får det räcka!
 
XOXO<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

xoxolipstick.blogg.se

Kontakta mig: [email protected] Instagram: SlickchicMUA

RSS 2.0