Bronzer från Armani!

Solpuder är något som jag har testat i mängder. Men aldrig har jag riktigt fastnat för något.
Jag har testat allt från Budgetvariant (Isadora, Loreal, Lumene, mm) till lyx (Guerlain, YSL, Dior, mm)!
Men aldrig har jag köpt om samma igen. Och det är riktigt fina solpuder som jag nämnt. Men nu kan jag säga att jag har blivit helt förälskad!
Armanis solpuder har "det lilla extra", helt magiskt!
Färgen är ganska "kall" om jag får säga så. Den är perfekt för att använda som shading! Men ni ska veta att den inte är matt, men jag är heller ingen matt person. Lyster spelar en viktig roll i min fräscha vardag:))

xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

xoxolipstick.blogg.se

Kontakta mig: [email protected] Instagram: SlickchicMUA

RSS 2.0