Color.Bug från Kevin Murphy

Jag är ett stort "fan" av Kevin Murphy produkter. Känner ni kanske till dem?
Dem är ju lite svåra att få tag på, säljs på väldigt få salonger. Men värda att kolla upp!
Hur som helst så är dessa kreativa "color bug" den stora anledningen till att jag snabbt sökte mig till Kevin Murphys hårvård. Och jag älskar denna fantastiska lösning till ett tråkigt livlöst hår.
Och något jag älskar ännu mer, är att det är Cruelty Free, alltså INTE djurtestade produkter:))
 
VAD ÄR EN COLOR:BUG?
Color.Bug är en "wipe on-, wipe off" -färg om ändrar din hårfärg på några sekunder.
Det är ett säkert och skonsamt allternativ som går att tvätta ur direkt, och är lika lätt att använda som smink.
 
HUR ANVÄNDER JAG?
1. Lägg en handduk över axlarna för att skydda kläderna.
2. Förbered med en mjukspray där du vill applicera färgen. Detta görs för att färgen ska fästa!
3. Sist men inte minst, avsluta med hårdspray för att binda färgen.
 
Så, här under har ni mitt egna resultat. Jag har använt den lila färgen. Vart super nöjd!!!
Sedan vill ni säkert oxo veta vad dessa dunder bollar kostar..
Pris. från 149kr.
 
Ha D Bäst
XOXO<3
Trackback

xoxolipstick.blogg.se

Kontakta mig: [email protected] Instagram: SlickchicMUA

RSS 2.0