Fantastiska waterclouds!

Nu har jag testat dessa så nära fantastiska produkter man kan komma.
Jag är super nöjd med känslan, doften och framförallt resultatet.
Under ett par dagar har jag kört med waterclouds "repair shampoo" och "repair hairmask", och jag har inga planer på att sluta.
Detta shampoo är för dig som har ett tort och behandlat hår, men som samtidigt inte vill att produkten ska tynga ner håret. Dem aktiva ingredienserna i detta shampoo är: Cloudberry see oil, Macadamia nut oil, Sea care, Sea minerals.
Sedan har vi "repair hairmask," en produkt som idag platsar på min top 10-lista! Ni måste testa den för att förstå mig. Den är för alla med tort, skadat och behandlat hår.
Och med hjälp av hjortron och macadamianöt olja, återfuktas håret och hårbotten, samt ger en slät yta med en fantastisk lyster.
Sedan har vi dekavital B5 och provitamin B5, som binder fukt och skyddar håret mot uttorkning.
5minuter är allt som krävs för ett nytt "hår"!
Rekommenderar er alla att testa dessa super härliga produkter, ni hittar även nadra utav deras produkter HÄR: http://www.waterclouds.com/
 
XOXO!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

xoxolipstick.blogg.se

Kontakta mig: [email protected] Instagram: SlickchicMUA

RSS 2.0